• Твоят бранд

Как да развиеш личен бранд: 7 съвета от Мадона

Благодарение на усета си за бизнес и изграждане на бранд, Мадона е успешен играч в музикалния бизнес вече 30 години. Минала е успешно през всевъзможни трансформации – от девственица, мъжкарана, материално момиче и силна жена до модна икона. В продължение на четири десетилетия тя успешно преоткрива себе си не само като музикант, но и като актриса, активистка и писателка. Дори на 56 години тя успява да привлича младото поколение, без да губи и верните си фенове, които са с нея от самото начало. Ето седем техники, прилагани от Мадона, които ще ти помогнат да развиеш и своя личен бранд.


7 съвета за развитие на личен брад от Мадона

1. Мисли мащабно и си поставяй цели Като повечето от нас, и Мадона е имала трудности в началото. Прекъсва образованието си в колежа и заминава за Ню Йорк само с 35 долара в джоба, но е знаела какво иска и е работила здраво, за да го постигне. Твоят стремеж: Трябва да имаш SMART цели относно маркетинга на своя бизнес. Генерирай идеи, които да бъдат постижими, реалистични, измерими и конкретни. Направи си план как да ги постигнеш с конкретни действия. „Аз съм упорита, амбициозна и знам точно какво искам.“ – Мадона 2. Изграждай своя общност Мадона има изключително верни фенове. Те подкрепят непрестанните ѝ промени през годините и нямат търпение да разберат какъв ще е следващият ѝ ход. Мадона работи съвместно със звезди като Бритни Спиърс, Лейди Гага, Ники Минаж, Джъстин Тимбърлейк. По този начин привлича вниманието на по-младата публика.

Твоят стремеж: За да бъдеш успешен в бизнеса, трябва да изградиш пълноценни взаимоотношения със своите клиенти и фенове. Поддържай връзката си с тях и им предлагай помощта си. „Аз съществувам заради вас. Всички сме хора. Искаме да обичаме и да бъдем обичани.“ – Мадона 3. Изразявай себе си Мадона никога не се е притеснявала да изразява мнението си по спорни теми в музиката си, както и в интервюта и в социалните мрежи. Случвало се е дори публично да се извини за остро изказване. Феновете ценят тази нейна искреност и именно заради това я уважават.

Твоят стремеж: Упражнявай се да общуваш свободно и открито. Това ще ти помогне да изградиш доверие у твоите бъдещи клиенти. „Доста хора се страхуват да кажат какво точно искат. Поради тази причина не получават желаното.“ – Мадона 4. Бъди изобретателен Мадона винаги успява да развие както музиката, така и визията си в неочаквана посока. Тя е новатор и сякаш винаги е една крачка пред другите. Твоят стремеж: Обърни внимание на своето послание. Дали логото, уебсайтът ти или продуктът, който предлагаш, могат да бъдат освежени и с нова визия? Не се примирявай с постигнатото до момента. Намери начин да се развиваш и твориш. „Винаги търся нещо ново: вдъхновение, философия, нов поглед към нещата, талант.“ – Мадона 5. Бъди смел Без съмнение Мадона е точно такава. Не взима решения, базирани на критика или неувереност. Много хора отричат нейното творчество, но в крайна сметка на феновете не им пука, ако понякога допуска грешки.

Твоят стремеж: Излез от зоната си на комфорт, независимо дали това означава да направиш публикация в блог за първи път, да говориш пред публика, или да разшириш своята компания. „Била съм популярна и неизвестна, успешна и неуспешна. Обичана и мразена. Знам колко безсмислено е всичко. Следователно съм свободна да поемам рискове.“ – Мадона 6. Нарушавай правилата Мадона не е станала това, което е, спазвайки правилата или следвайки някой друг. Дори когато получава лоши отзиви, тя се възползва от тях. Помните ли рекламата на „Пепси“ с нейно участие, която така и не бе излъчена? Тя получи 5 милиона долара за нея, въпреки че наруши правилата на марката.

Твоят стремеж: Когато работиш по маркетинга на своя бранд, мисли как да го отличиш от останалите като различен и иновативен. Рискувай и бъди нестандартен, дори това да не влиза в общоприетите норми.

0 преглеждания

© 2019 Твоят бранд ООД

„Твоят бранд“ ООД e

част от семейството на

„БГкнига“ и „Фабрика за книги“

София, Книжна борса „ИСКЪР“

ул. „Пор. Христо Топракчиев“ №11

0888 505 774

office@yourbrand.bg